domingo, 22 de marzo de 2020

DESAFÍO SEMANAL do 23 ao 27 de Marzo.

Ola chicos, sinto a tardanza na contestación.

A verdade é que Juan R Cancela, no seu blogue, nos fixo unha faena, non poñerá ningunha solución ata que se reanuden as clases. Así que, tomei dúas decisións:

1. Tomarei como solución válida a miña (non estou 100% seguro de que sexa esa peroooo....). Xa a publiquei na anterior entrada do desafío semanal.

"Superpremio para os acertantes"




2. NOVO DESAFÍO SEMANAL:

Esta vez vou poñer un doble desafío. Quen acerte os dous levará tamén premio!!!!

OLLO! Só se pode contestar o XOVES. Nin antes, nin despois. O venres, si ou si, darei a contestación dos desafíos:

A ver quen é capaz!!


14 comentarios:

  1. o segundo de donde e porque nos acertixos non aparecen

    ResponderEliminar
  2. O segundo saqueino dun libro meu Candela. Podes velo no blogue.

    ResponderEliminar
  3. Andrés Comesaña Abalde26 de marzo de 2020, 8:12

    Yo creo que las soluciones de los retos son : en el numero 64 el perro es hembra y pesa 5 kilos , y el gato es macho y pesa 10 kilos . En el problema 139 del uno al ocho arriba puse los números 5,3,6 y 4 ,y abajo loa números 7,1,8 y 2.

    ResponderEliminar
  4. yo creo que el resultado de la primera es que el pero es la hembra y pesa 5 kilos y el gato es el macho y pesa 10 kilos . La segunda Creo que es en la primera fila 2,8,3,5 y la segunda fila 4,6,1,7.

    ResponderEliminar
  5. 1. Perro 5 kilos gato 10 kilos.
    2.fila arriba:5164 fila abajo:7382

    ResponderEliminar
  6. 1. Perro 5 kilos y el gato 10 Kilos

    2. fila arriba 1 4 2 5
    fila abajo 7 3 6 8

    ResponderEliminar
  7. Por cierto quiero gastar el vale del anterior reto cuando llegue a clase y ser DOn Puntualín .

    ResponderEliminar
  8. Creo que tes que volver ler o reto Magalí. Ata o final.

    ResponderEliminar
  9. Andrés Comesaña Abalde27 de marzo de 2020, 9:17

    Quien ganó?

    ResponderEliminar
  10. Magalí referíame a que no enunciado pon que darei a solución o venres!!

    ResponderEliminar