martes, 14 de abril de 2020

FICHAS DE REPASO DO 1º E 2º TRIMESTRE

Ben chicos, supoño que fostes facendo as fichas de repaso que vos enviei. Pensade que o último día de clase a fotocopiadora botaba fume e igual non todos tedes exactamente as mesmas fotocopias, se vos falta algunha non vos preocupedes. Vou ir poñendo pouco a pouco  un aviso de que ficha tedes que facer cada día e a data de corrección dacordo?

IMPORTANTE. Estas fichas son de repaso, algunhas delas xa as fixestes durante o curso. Que ninguén se me agobie se non lle da tempo a facelas. As ides corrixir vos, así que eu vou ir colgando as solucións e cada un pode mirar a corrección cando desexe. Se podedes seguir o ritmo que eu marco perfecto e, senón, pois ides ao voso ritmo. Non pasa nada. Ánimo

O Xoves día 16 terán que estar feitas....          DÁDELLE AO BOTÓN     "Ler máis"






CORRECCIÓN FICHAS  JUEVES 16



E o venres día 17...


 Para o mércores 22..



Para o venres 24...


Para o Luns 27...




Para o xoves 30 ...


Para o 6 de Maio


Para o 12 de Maio...


10 comentarios:

  1. Hola profe soy Xoán, a mi me faltan algunas fichas y las del día 12 de Mayo me faltan todas. También tengo unas cuantas que me sobran.

    ResponderEliminar
  2. Yo no tengo la segunda de evaluación inicial

    ResponderEliminar
  3. Yo no tengo el modelo b de la evaluación del primer trimestre

    ResponderEliminar
  4. tengo la del tema 3 modelo b pero la otra no

    ResponderEliminar
  5. Graciñas por dicilo chicos. O último día de clase houbo un pouco de lío coas fotocopias, Alba e Andrés axudáronme un montón pero sei que isto lle pasará a moitos.
    Non vos preocupedes. Podedes imprimir se vola envío?

    ResponderEliminar
  6. Xoán, vai á publicación que pon "Titoriais" e mira como se pon o teu nome nos comentarios anda.

    ResponderEliminar
  7. Hola profe son daniela eu xa fixen todas as fichas pero algunhas non as teño

    ResponderEliminar
  8. vale profe, muchas gracias!!

    ResponderEliminar
  9. Yo ya tengo toda las fichas hechas.

    ResponderEliminar
  10. Profe ahora que hago no tengo ninguna ficha del 12 de mayo

    ResponderEliminar