miércoles, 1 de abril de 2020

SUPER KAHOOOOOOOOTTTTT!!!

Chicos, antes de que chegue a Semana Santa, temos que botar un Super Kahoot!!!! No vídeo explico como acceder e participar.

OLLO!!!

A. Antes de comezar a facelo pegádelle un repaso aos tipos de palabras (determinantes artículos, demostrativos, posesivos, indefinidos y numerales) e aos ditongos e hiatos.Buscade as páxinas no libro, sodes maiorciños.
    Todo en Lengua Castellana.

B. Mellor facédeo nun ordenador ou tablet. No móbil hai unha tecla de NEXT "siguiente pregunta" que pode quedar oculta, pero se non tedes outra opción pode valer (eu fíxeno no móbil).

C. Cando saia unha pregunta esperade a que desapareza ela soa, non toquedes nada ou responderedes mal sen querer.

D. SE ALGUÉN TEN MEDO A FACELO MAL, QUE NON SE PREOCUPE, É UN XOGO; NON O OLVIDEDES; E NA CLASIFICACIÓN SÓ SE PODEN VER OS 5 PRIMEIROS, NON TE PREOCUPES. HAI QUE FACELO ANTES DAS 18:00 DE MAÑÁ XOVES.

E. Tes 1 minuto para contestar pero non da máis puntos por contestar máis tarde. Vai con calma. LE BEN A PREGUNTA.

F. Mañá ás 18:00 veremos o gañador e só se pode facer unha vez. (Lembrade que mañá hai que reponder ao Desafío Semanal)

G. Volve ler o punto A, é importante.

ÁNIMO

POÑER kahoot.it

PIN: 0819329




9 comentarios:

  1. profe ami no me dejo por el ordenador pero por el movil si .

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Profe a mí me dijo no se que de recargar el sitio web y ahora no me deja entrar con mi nombre

    ResponderEliminar
  4. Me registro con otro nombre es que no lo acabe

    ResponderEliminar
  5. Al final lo hice porque me quedé a la mitad como Magalí2

    ResponderEliminar
  6. Profe yo de momento voy detrás de Magalí voy de segundo.
    Soy Xoán

    ResponderEliminar
  7. Me llamo en el kahoot Xoán_120_
    Soy Xoán

    ResponderEliminar